..agak-agak xsuka lagu ganas2 leylaa click speaker yg kt ats 2 tuk off dat song n play lak diz song yg agk lembut cket..hehe~
..layanz laa beb..huu~
^(Melly Goeslow-Tanyakan pada Rumput Yang Bergoyang)^
^(Nera Af9-kasihku milikmu)^
^(sekali lagi ost)^

..desu Noo-to..

.. world of da dead soul of a gurl..enjoy~ v(^,~) ..hee~

omoshiroi no koto de~..

Friday, November 15, 2013

perli.sindir.sinis

aku kenal kutukan dan sindiran bagaimana,
ejekan dan ajukan juga bagaimana rupa..

otak kau mungkin tinggi letaknya,
tapi hakikatnya,
Janji tidak dikota,
Hati disekeliling tak dijaga..

mungkin buruknya aq pasti sudah dicanang merata~

haha,
Aku tak kesah,kala soalan yg sama ditanya,
"nk kata kau sudah berubahlaa nie ke?"
kerana jawapan aku pastinya..

"insyaAllah.."
dgn nada yang bergetar,
Sebab aku tak berani berjanji,
takot termungkiri,
bukan sesame sndri,
tetapi janji dengan Illahi..

..dan kemudiannya aku kata pada hati..memujuk diri,
"..segalanya ada hikmah pasti~..."
;'(

No comments:

Post a Comment

..iklan sebentar..