..agak-agak xsuka lagu ganas2 leylaa click speaker yg kt ats 2 tuk off dat song n play lak diz song yg agk lembut cket..hehe~
..layanz laa beb..huu~
^(Melly Goeslow-Tanyakan pada Rumput Yang Bergoyang)^
^(Nera Af9-kasihku milikmu)^
^(sekali lagi ost)^

..desu Noo-to..

.. world of da dead soul of a gurl..enjoy~ v(^,~) ..hee~

omoshiroi no koto de~..

Wednesday, September 7, 2011

mendengaq bait2 ayatnya~emmm~


NeraAF9-hatiku milikmu
Pernahkah engkau hargai
cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengerti
akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku

Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Kan kuabadikan dikau
suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
dapat jadi yang terindah
di dalam hidupku ini

chorus:
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Korus
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Aku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
dalam hidupku ini

kalaulah mudah bibirku menuturkan kata-kata cinta, tanpa adanya trauma terhadap keadaan sekelilingku..emm,tapi kan,camna nak percayakan seseorang,sedangkan org yang terdekat yang tersayang pown kita tak percayakan?lagu nih lagu cinta..yang sedih..emm...kata2 cintanya,bole caye ke?yg mne kalo d ary akn dtgnye akn ada yang laen,mne ltknye janji2 yg mnjulang,sumpah setia segala?yg kalo ary tua aku nntinye juz mnjanjikn sesalan, kesepian n kesedihan shj,n idop mcm janda mati laki,pdhal laki idop ag..mmg lagu nih tatkala cinta berbunga n mluahkn sgala rasa,tp gimana nnt d kmudian arinye?kalaulaa bole sgala yang positive in diz song,berkekalan, n da -ve one,biarlah lupus umpama asap yang berkepul2 terbang dan sebati di atas angin,dan kemudiannya ilang dari pandangan..hmmm,mudahnya hidup jika perjalanannye mengikut imaginasi dan kehendak kita..tp xkn mungkin jd sbgtu,kerna tlah tertulis sgala qada' dan qadar-Nya,xlayak kita sbg hamba mmpersoalkn sgala,tp tetap aty mmberontak an?haihh~klo kowg ase buhsan jgn bce doe,huhu~juz tmpt luahan aq saje..hee~

No comments:

Post a Comment

..iklan sebentar..